מה זה סליקה? איך מתבצע תהליך הסליקה? למה קיימת חברת סליקה? מהן אפשרויות הסליקה השונות? במאמר זה תגלו שבע תשובות לשאלות הכי שכיחות בעולם סליקת כרטיסי האשראי. סליקה היא שיטת תשלום המתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי או בדרכי תשלום אחרות (למשל כמו באפליקציות תשלום) שאינן מזומן ומתבצעת בין בעל העסק לבין הלקוח. זהו הליך המתבצע מרגע קבלת התשלום בכרטיס האשראי בבית העסק ועד לרגע שבו בית העסק מקבל את התשלום היישר לחשבון הבנק שלו.
1. איך מתבצע תהליך הסליקה?
בתהליך הסליקה משתתפות שלוש שחקניות מרכזיות, חברת האשראי, חברת הסליקה ושב"א (שירותי בנק אוטומטים).
חברת האשראי היא החברה המספקת את השירות ומאפשרת את פעולת הגבייה באשראי. חברת הסליקה מעניקה את התשתיות כמו מסוף, אפליקציה, מתקן הסליקה ועוד. שב"א היא החברה המנהלת את התקשורת בין בית העסק ובין חברות האשראי.
תהליך הסליקה מתבצע באמצעות סדר פעולות קבוע:
- הלקוח מבצע עסקה באמצעות כרטיס אשראי מול בית העסק.
- בעסק נמצאת תוכנת סליקה או קופה המשדרת את הנתונים בצורה מאובטחת אל חברת שב"א.
- חברת שב"א בודקת את נתוני העסקה מול מאגר כרטיסי האשראי שברשותה והיא זו המחליטה האם לאשר את העסקה, לא לאשר את העסקה או להפנות אותה לבדיקה נוספת בחברת האשראי שבה חבר הלקוח.
- בעל העסק מקבל אישור או ביטול של העסקה.
- בסיום יום עסקים כל העסקאות שבוצעו בעסק באמצעות כרטיס האשראי משודרות באמצעות חברת הסליקה אל שב"א. חברת שב"א מעבירה את פקודות זיכוי החשבון של בית העסק אל חברת האשראי שבה יש לבעל העסק חשבון ופקודות חיוב אל החברה שהנפיקה את כרטיס האשראי ללקוח.
- בסוף כל חודש מחויב חשבון הבנק של הלקוח בסכום העסקאות שאותן הוא ביצע וחשבון בית העסק מזוכה על ידי חברת האשראי.
2. למה קיימת חברת סליקה ואילו שירותים נוספים היא מספקת?
המטרה של החברה היא אבטחת מידע. חברות האשראי הגדולות הפועלות בתחום זה: ויזה cal, לאומי קארד וישראכרט יצרו יחד תקן אבטחת מידע.
תפקיד התקן הוא להגן על בעל הכרטיס ועל פרטי הכרטיס בכל פעולה ובכל מקום. לתקן זה יש דרישות מחמירות הכוללות מערכות של בדיקות תקופתיות, מידור ועוד, והכול במטרה למנוע את החשיפה ואת המידע על כרטיס האשראי שמחזיק הלקוח.
חברות הסליקה מעניקות שירותים נוספים כמו קורא מגנטי, מערכת התאמות אשראי, ממשק לסליקה באתרי אינטרנט – אתרי מסחר אלקטרוני (E Commerce), הפקת חשבוניות ממוחשבות ועוד.
קורא מגנטי הוא הרכיב הקורא את הקוד של כרטיס האשראי בעת פעולת ה"גיהוץ". פעולה זו מכניסה את פרטי הכרטיס למחשב בית העסק שאליו מחובר הקורא המגנטי. כדי שנתוני כרטיס האשראי לא יישמרו לעד בכל בתי העסק שבהם משלם הלקוח באמצעות הכרטיס, החברה מספקת לקורא המגנטי מצפין המבטיח שגם המעבר בין הקורא למחשב יישאר מאובטח. העובדה שהמידע פוסח על בית העסק ונותר מוצפן גורמת לכל סליקת כרטיסי אשראי להיות הרבה יותר בטוחה.
מערכת התאמות אשראי היא מערכת ממוחשבת ומעודכנת המעניקה לבעל העסק תמונת מצב עדכנית על תזרים האשראי. המערכת מקשרת בין כל הגורמים בעסקת אשראי, בין חברת הסליקה, בין חברת האשראי המנפיקה את הכרטיס, בין שב"א ובין הלקוח.
בכל רגע נתון המערכת נותנת תמונה על תזרים האשראי, על תיאום העמלות בין הגורמים השונים, על פעולות שאושרו, על עסקאות שבוטלו ועוד. באמצעות המערכת יכול כל בעל עסק לדעת על מצב העסק, על פעולות חריגות, לטפל בהן בהקדם ולא לגרור חובות.
ממשק סליקה באתרי מסחר אלקטרוני נדרש בשל העובדה כי יותר ויותר עסקאות במשק מתבצעות באמצעות חברות סליקה באינטרנט והדרישה לעסקאות מאובטחות עולה מיום ליום. ממשק סליקה באתרי האינטרנט מאפשר ביצוע עסקה דרך בית העסק, אך בשרת המאובטח של חברת הסליקה. בדרך זו המידע על הכרטיסים עובר ישר לשרת של חברת הסליקה ולא מאוחסן באתר בית העסק.
3. מהן אפשרויות הסליקה השונות?
מערכות הסליקה השונות מאפשרות מספר אפשרויות של חיוב התשלומים. חיוב במעמד הלקוח, גבייה שלא במעמד הלקוח או שרותי סליקה באינטרנט.
גביה שלא במעמד הלקוח יכולה להתבצע באמצעות סליקה דרך הטלפון, הוראת קבע או באמצעות חברת סליקה באינטרנט.
סליקה דרך הטלפון היא שיחה טלפונית בה נותן הלקוח את הפרטים של כרטיס האשראי לבעל העסק ובעל העסק מקליד אותם במסוף או על גבי אפליקציה ייעודית.
בהוראת קבע פרטי האשראי של הלקוח מוזנים במערכת ונשמרים בה בצורה מאובטחת בלי שאפשר לראות אותם, אך אפשר לחייב את חשבון הלקוח שוב ושוב בהתאם לעסקה.
סליקה אינטרנטית, הנקראת גם סליקה מרוחקת, היא פעולה בה מקימים דף סליקה שאותו שולחים ללקוח והוא מזין בו בעצמו את פרטי האשראי. את הדף אפשר לשלוח במספר דרכים: מייל, הודעת אס.אמ.אס, אפליקציה ייעודית או הטמעת לינק בכפתור תשלום באתר או בדף נחיתה.
4. מהי סליקת כרטיסי אשראי והאם היא מתאימה גם לעסקים קטנים?
בעלי עסקים קטנים ובינוניים שואלים את עצמם מדי פעם האם סליקה מתאימה גם לעסק שלהם, אז התשובה היא: כן. בהחלט!!
מחקרים שבוצעו בישראל ובעולם מוכיחים: תשלום באמצעות כרטיס אשראי זוהי הדרך הנפוצה והנוחה ביותר לביצוע תשלומים בעת הזמנות טלפוניות, תשלום בנקודות מכירה, במסחר אלקטרוני ובקניות און ליין ברשת האינטרנט. עוד טוענים עורכי המחקר כי בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע קניות מרחוק ואון ליין. עסק שלא ישתלב במגמה זו, ימצא את עצמו מהר מאוד מחוץ למגרש המשחקים.
עסק הבוחר בסליקה באמצעות כרטיסי אשראי יכול לעשות זאת באחת משתי דרכים הבאות:
1. לפתוח חשבון בחברת אשראי ולבצע את התשלום מול חברת האשראי.
2. לעבוד באמצעות חברה מתווכת בלי צורך בפתיחת חשבון בחברת אשראי, או יותר נכון החברה המתווכת עוזרת לו בקבלה וחיבור מספר הספק.
סליקת כרטיסי אשראי באמצעות חברה מתווכת מתאימה לבעלי עסקים מתחומים שונים ובעיקר לבעלי עסקים קטנים. על אף תשלום העמלה לחברה המתווכת הנדרשת בביצוע כל עסקה, זהו פתרון מושלם לעסק בתחילת דרכו או לעסקים קטנים ובינוניים.
סיוע של חברה מתווכת בכל מה שקשור בביצוע התשלום יחסוך תשלום של עמלת מינימום שדורשות חברות האשראי מבעלי העסק, יחסוך פתיחת דמי תיק, יחסוך מבעל העסק טעויות מיותרות ויאפשר לו להתמקד בענייני העסק ולפתח אותו. חשוב לדעת כי חברות אשראי רבות מסרבות לעתים לאשר פתיחת חשבון לעסקים קטנים או לעסקים חדשים.
לבעלי עסקים קטנים המתניידים ממקום למקום מאפשרות חברות הסליקה להתקין התקן סליקה במכשירי הסמארטפונים. זהו התקן קומפקטי וקטן הקורא כרטיסי אשראי (שפתיים). כאשר הלקוח שלכם מעביר את כרטיס האשראי בהתקן המחובר לטלפון הנייד, המידע על החיוב מגיע אל חברת הסליקה באמצעות אפליקציה המותקנת בסמארטפון. גם כאן אפשר לפרוס את התשלומים ולקבל את התשלום בצורה מאובטחת.
——-
מעוניינים להתחיל לסלוק עוד היום?
חייגו 03-6781724 ותקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית!
——-
5. איך לבחור חברת סליקה?
חברת סליקה היא מרכיב חיוני וחשוב בכל בית עסק. היא מאפשרת העברה בטוחה של התשלומים המשולמים לבית העסק על ידי הלקוחות, היא מאפשרת לשמור על הנתונים באופן מאובטח ומעניקה לבעל העסק שליטה וידע בנתונים הפיננסים של העסק.
כאשר אתם בוחרים חברה חשוב להקפיד על הגורמים הבאים:
העברת נתונים מצורה אובטחת והגנה על הנתונים היא הדרישה הבסיסית הנדרשת מכל חברת סליקה. בכל דרך שבה אתם מבצעים את הסליקה, בנוכחות הלקוח או מרחוק. בעל העסק רוצה להיות בטוח שהנתונים מועברים ישירות לחברת שב"א ומשם לחברת האשראי והלקוח רוצה לדעת כי הפרטים של כרטיס האשראי שלו לא נשמרים במחשב של כל בית עסק בו הוא שילם באמצעות כרטיס האשראי. חשוב לוודא כי חברת הסליקה מחזיקה בתקן PCI, תקן שנכתב על ידי חברות האשראי ומבטיח כי החברה מבצעת את הפעולות הנדרשות כדי לאבטח את המידע.
אמינות ורציפות. בעלי עסקים העובדים במחזורים גבוהים, וכל אחד, לא יכולים להרשות לעצמם עצירה בתהליך הסליקה. לגביהם, עצירה בתהליך משמעותו אבדן לקוחות ורווחים. גם בעת קנייה במרשתת (רשת האינטרנט), אם הלקוח לא יוכל לבצע בנוחות ובקלות את התשלום, הוא לא יבצע את העסקה ולא יחזור שוב אל האתר. לפני שאתם בוחרים חברת סליקה ערכו סקר שווקים והתמקדו ברמת האמינות ובאופן העבודה של חברת הסליקה.
אי אפשר להפריז בחשיבות השירות והתמיכה שמעניקות חברות הסליקה. כאשר מתעוררת בעיה, והיא מתעוררת, אתם רוצים לדעת כי לצדכם ניצב צוות מקצועי ואדיב אשר יעניק לכם את התמיכה הטובה ביותר ובמהירות הגבוהה ביותר.
בדקו האם החברה שבחרתם מעניקה דו"חות מספקים בכל רגע נתון המעניקים תמונת מצב לגבי סליקת האשראי ומאפשרים נקיטת פעולות בעת הצורך.
יש מספר חברות המעניקות פתרונות משלימים לסליקה, פתרונות שיחסכו מבעל העסק זמן יקר כמו למשל מערכת המאפשרת לעקוב בזמן אמת ולוודא כי העסקאות שניסלקו אכן הגיעו בסופו של דבר בצורת זיכוי אל חשבון הבנק של בית העסק. מערכת זו מתאימה לחברות גדולות בעלות פעילות עסקית ענפה, פעילות הדורשת זמן רב ופעולות רבות ומורכבות של מערכת הנהלת החשבונות.
אם היקף העסקים שלכם גדול, כדאי לבדוק מהן הפתרונות הנוספים שמעניקה לכם חברת הסליקה. וטיפ נוסף, רואי חשבון רבים מעניקים הנחה בשכר הטרחה לעסקים המפעילים מערכות אלו.
אם אתם עסק קטן, כדאי שתבדקו האם החברה שבחרתם מאפשרת סליקה ניידת באמצעות מכשיר הסמארטפון. סליקה ניידת חשובה גם לחברות המפעילות סוכני שטח. הסליקה הניידת חוסכת מילוי של טפסים רבים, מונעת טעויות ומעניקה תדמית יוקרתית לחברה מול לקוחותיה.
הפקת חשבונית באינטרנט. אם אתם עדיין לא מנפיקים חשבונית דיגיטלית, בקרוב מאוד תעבדו רק עם חשבוניות דיגיטליות. כדאי לוודא כי המערכת שבחרתם תאפשר לכם להנפיק חשבוניות ולבצע סליקה באופן ישיר.
המחיר הוא גורם חשוב בעת בחירת החברה, אך השוק תחרותי והבדלי המחירים בין החברות אינם משמעותיים. כדאי להשקיע עוד קצת כדי לרכוש מערכת איכותית העונה על כל הדרישות.
מחפשים חברת סליקה שתענה על כל הדרישות? צרו קשר עם חברת "איזיקאונט"! חברת "איזיקאונט" מספקת שירותי סליקה מתקדמים המתאימים כמו כפפה ליד לעסקים קטנים ובינוניים.
לאחר בחירת חבילת מסמכים המתאימה ביותר לעסק שלכם, תוכלו לבחור את מסלול הסליקה הרצוי ולנהל את הכל מאותו המקום.
בין השאר אנו מעניקים את הפתרונות הבאים: חיובים אוטומטיים וטוקניזציה, שירות המאפשר לשמור את פרטי כרטיסי האשראי תחת תקן אבטחה מחמיר, דפי תשלום לשליחה ללקוחות, דרישת תשלום במייל, ותקן סליקה פאייפאל – PayPal.
6. מה זה סליקה בבורסה?
הבורסה לניירות ערך היא פלטפורמה הסוחרת בניירות ערך כמו אגרות חוב, מניות, כתבי אופציה ועוד. המסחר בבורסה מפגיש בין הקונים והמוכרים באמצעות מסחר פומבי. הקונים והמוכרים מעבירים פקודות ביצוע דרך חברי הבורסה והן מגיעות אל זירת המסחר. כאשר נמצאת התאמה בין פקודת המכירה והקנייה מתבצעת עסקה.
יש שתי שיטות של מסחר בבורסה, מסחר רב צדדי ומסחר דו צדדי. המסחר הרב צדדי מתאים לשערי הפתיחה והנעילה, זהו מסחר שבו נקבע מחיר אחיד לביצוע העסקאות. בשיטת המסחר הדו צדדי נפגשות הוראות המכירה והקנייה באופן רציף במהלך יום המסחר. במסחר זה, כל עסקה עומדת בפני עצמה ולכל עסקה יש ערך ומחיר משלה.
מאחר ובמשך היום מתבצעות בבורסה עסקאות רבות, וכדי להבטיח את כספי המשקיעים, קיים מנגנון של סליקה בין חברי הבורסה. מנגנון זה נועד לוודא כי המוכרים קיבלו את התמורה הכספית עבור המכירה והקונים קיבלו את ניירות הערך שעבורן הם שילמו.
מערכת הסליקה בבורסה מבצעת פעולות נוספות כמו תשלומי ריבית, חלוקת דיבידנדים, פדיון של יחידות קרנות הנאמנות, הטבות שונות, מימוש המירים, כתבי אופציה המאפשרים לרכוש ניירות ערך בשני שלבים ועוד.
7. שירותי סליקה באינטרנט: מושגים שחשוב להכיר
על מנת להבין טוב יותר מה זה סליקה, כדאי להכיר את המושגים הבאים:
מנפיק – גוף או חברה אשר מספקים כרטיסי אשראי מסוגים שונים.
סולק – ארגון שקיבל אישור ממותג אשראי לבצע פעולות הקשורות לסליקה.
סליקה – העברת מידע ופעילות שבה הסולק מחויב לזכות את בית העסק עבור עסקאות שביצע ושאושרו מול מנפיק הכרטיס. את פעולת הסליקה אפשר לבצע בנוכחות הרוכש או ללא נוכחות הרוכש באמצעות סליקה דרך הטלפון או קנייה דרך אתר אינטרנט.
עמלת סליקה – היא העמלה שעל בית העסק לשלם לחברת הסליקה עבור שירותי סליקה. עמלת הסליקה נקבעת בעת החתימה על ההסכם בין בעל העסק לחברת האשראי. בעת העברת סכום העסקה לחשבון הבנק של בעל העסק מנכה חברת האשראי את עמלת הסליקה.
אבטחת נתונים – הינם שירותים שמטרתם למנוע עשיית שימוש שאינו מורשה בפרטי מידע חסויים כמו נתוני בריאות, נתונים של כרטיסי אשראי ועוד. שירותי אבטחת המידע מונעים חדירה מקוונת למחשבים או לארגונים שונים.
שרת סליקה – הוא שרת המאובטח ברמה טכנולוגית גבוהה. הוא אינו מחובר לרשת האינטרנט באופן ישיר ותפקידו לקבל, לעבד ולעמת את יכולות התשלום של הלקוח המשלם באמצעות חברת האשראי. השרת מעביר את המידע בצורה מאובטחת לחברת שב"א אשר סוגרת את התהליך מול חברת האשראי.
חברת סליקה באינטרנט – היא חברה המבצעת חיוב און ליין של כרטיסי האשראי עבור רכישות של מוצרים או שירות שבוצעו דרך רשת האינטרנט.
ביטול עסקה – היא בקשה של הסוחר המופנית לחברת האשראי לבטל עסקה שבוצעה באמצעות כרטיס האשראי של הלקוח לאחר שהלקוח ביקש לבטל את העסקה.
הכחשת עסקה – כאשר לקוח של חברת האשראי מכחיש כי לא קיים עסקה מסוימת או שקיים את העסקה, אך לא בסכום הכסף הנקוב. האופציה של הכחשת עסקה מאפשרת לחברות האשראי לעלות על ניסיונות מרמה ולהוריד את ההסתברות שיקרו בעתיד.
כשל תמורה – הוא אי עמידה בהתחייבות של המוכר לספק מוצר או שירות ללקוח. החוק מפרט את התנאים של כשל תמורה, ובמקרה שבו התנאים מתאימים לנאמר בחוק, כשל התמורה יכול להוות עילה לביטול העסקה בלי שהלקוח ייחשב כמפר חוזה.
עסקה בטוחה – הוא תקן בינלאומי המאפשר זיהוי ואימות הלקוחות של חברת האשראי בצורה אלקטרונית ובזמן אמת.
עסקה במסמך חסר – הנקראת גם עסקה מרחוק. היא עסקה שבוצעה באמצעות הטלפון או דרך אתר אינטרנט. זוהי עסקה שבה הרוכש לא חותם על מסמך המכיל את פרטי העסקה ואת הפרטים של כרטיס האשראי.
כרטיס אשראי – זהו כרטיס המיועד לשימוש חוזר בעת רכישה של מוצרים או שירות ללא תשלום מיידי של התמורה.
כרטיס אשראי בנקאי – הוא כרטיס המונפק על ידי הבנק שבו יש ללקוח חשבון. סכום האשראי הניתן ללקוח באמצעות כרטיס האשראי נעשה על בסיס היתרה או הביטחונות הפיננסיים שיש ללקוח בבנק.
כרטיס אשראי חוץ בנקאי – הוא כרטיס המונפק על ידי גוף פיננסי שאינו בנקאי. כיסוי החוב בגין האשראי שהועמד ללקוח מתבצע באמצעות הרשאה של חיוב אוטומטי בחשבון העובר ושב של הלקוח בבנק או באמצעות משלוח של המחאות מדי חודש לחברת האשראי.
ניכיון כרטיסי אשראי – הוא שירות ניכיון המאפשר לבעל העסק לקבל את התשלום המלא של העסקה באופן מידי, גם אם העסקה בוצעה במספר תשלומים.
מערכת חסימת הונאות – היא מערכת חכמה החוסמת עסקאות החשודות כהונאה. המערכת מאפשרת לכל בית עסק לקבוע כללים משלו לדירוג הסיכונים, לקבל או לדחות עסקאות ולמנוע הונאות בזמן אמת.
בילינג (Billing) – זהו תהליך של חיוב ושליחת חשבוניות ללקוחות עבור רכישה של מוצר או שירות.
הוראת קבע באשראי – היא הסדר תשלום בו מורה הלקוח לחברת האשראי לכבד באופן אוטומטי כל דרישת תשלום שתגיע מגוף מסוים ולבצע את העברת סכום הכסף מחשבון הבנק במועד חיוב האשראי.
הוראת קבע בנקאית – היא הסדר תשלום שבו מורה הלקוח לבנק לכבד באופן אוטומטי כל דרישת תשלום מגוף מסוים ולבצע את העברת הכסף ישירות מחשבון הבנק שלו אל הגוף שמולו נחתמה הוראת הקבע.
גיהוץ – זוהי מילה השייכת לתחום הסלנג המתארת שימוש תכוף בכרטיס האשראי. מקור המילה הוא בשיטת תשלום ישנה שבה הוטבעו הפרטים של כרטיסי האשראי על גבי נייר העתק במיוחד בדרך המזכירה את פעולת הגיהוץ. כיום משתמשים במונח זה לתיאור של העברת כרטיס האשראי בקורא הכרטיסים המגנטי.
תקן PCI – הוא תקן בינלאומי המחייב רמת אבטחה אחידה של החברות והגופים המעניקים שירותי סליקה. תקן זה מתחלק לשני סוגי תקנים, תקן PCI DSS ותקן PCI PED.
תקן PCI DSS – הוא התקן הקובע מהן דרישות האבטחה ממערכות המידע הממוחשבות השומרות על פרטי כרטיסי האשראי. סעיפי התקן מתייחסים לכל הגורמים המעורבים בתהליך כמו אנטי וירוס, חומות אש, אבטחת אפליקציות ועוד. התקן מתעדכן אחת למספר חודשים ולאחר כל עדכון נדרשות החברות לעמוד בדרישות החדשות.
תקן PCI PED – הוא התקן הקובע את רמת האבטחה הנדרשת ממסופי אשראי ממוחשבים השומרים את הנתונים של כרטיסי האשראי. גם תקן זה מתעדכן אחת למספר חודשים ועל מסופי האשראי לעמוד בכל הדרישות המעודכנות.
מס"ב – מרכז סליקה בנקאי בע"מ. זוהי חברה המספקת שירותים של העברת כספים לבנקים הפועלים בישראל: בנק מזרחי, בנק דיסקונט, בנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק פועלים וללקוחות עסקיים אחרים. החברה מעניקה שירותים רבים ובניהם גבייה לפי הוראות קבע. כל חברה המעוניינת לבצע הוראות קבע ללקוחותיה בצורה אוטומטית ומקוונת יכולה להתחבר למערכת סליקה מתקדמת אשר מעבירה למס"ב פקודות בצורה מסודרת ומאורגנת.
מסוף אשראי – הוא אמצעי להעברה של כרטיס אשראי של הרוכש באופן ידני. מסוף האשראי יכול לבוא במספר צורות, באמצעות קופה רושמת, באמצעות מכשיר מסופון פיזי או כל מחשב המחובר למערכת שב"א המתעדת את העסקה.
מסוף אשראי וירטואלי – הוא מסוף אשראי המאפשר למוכר לבצע עסקאות אשראי בצורה מאובטחת ומאורגנת ללא תלות במקום פיזי. בניגוד למסוף האשראי הסטנדרטי שבו מוגבל המוכר למכשיר הסליקה הפיזי, מהמסוף הווירטואלי אפשר לבצע סליקה מכל מכשיר המחובר לרשת האינטרנט.
אם חשבתם עד עכשיו שאתם יודעים מהי סליקה, אחרי שקראתם את המאמר המקיף הזה ודאי התברר לכם כמה אפשר עוד ללמוד. יש לכם שאלות נוספות? צוות העובדים של "איזיקאונט" ישמח לענות ולספק לכם מידע ומערכת סליקה מתקדמת ועדכנית.
מיותר לציין שאתם מוזמנים לשתף את המאמר עם חבריכם על מנת שגם הם ילמדו!
——-